söndag 2 september 2007

Friends

Tittar just på ett Friends avsnitt :] Ett av de roligaste! The One With The Embryos :D Älskar det.... Har inte blivit så möe Friends på ett tag nu och varje gång jag ser det ser jag detta avsnitt för jag tänker att jag ju ändå kan se det för att det är så bra... Men på det här viset kommer jag aldrig någonvart ;P

"But I mean my body`s always been a little faster than Western medecine so" - Phoebe

Idag har jag inte gjort någonting alls... Tittat på slutet av FriirdrottsVM, som vanligt missade jag det viktigaste, höjdhoppen och spjutet... Men det verkade inte ha gått så bra för dem tyvärr... Verkar som det bara blev en medalj för oss, och det var Carros.

Annars har jag bara tittat på tv, ätit lite leftovers och umgåtts med katten :]

Igår var AffeochMo här. Blev ett avsnitt Gilmandes sen fick jag dem att se ännu en film. Fast Mo ville se denna, Donnie Darko. Gillar den, får ju stå överst på hyllan och allt, men den är lite för djup. Man förstår ju inte. Men förstår varför Svante gillar den, det är en film för honom.

De har ringt från Hofors hus nu också. Finns en lägenhet som är ledig 1 oktober. Skulle få mer information på på posten så får se om jag fått något i morgon. Först ringde de min mobil men jag svarade inte för jag hörde inte, men såg att det ringt och Affe&Mo sa att det var ett Hofors hu nummer så blev lite nyfiken på vem som kunde ringt mig. Ringde upp och kom till växeln, men fick reda på av hon i växeln att det hade varit hon som har hand om lägenheter som ringt mig men hon var upptagen, så hon skulle ringa upp mig. Dagen efter sa mamma att de ringt till henne istället ;P

Nä, nu ska jag återgå tilll Friends!

Inga kommentarer: