onsdag 9 maj 2012

Hey Musketörer!

Nu ska jag fangirla lite. Ikväll vankas det megafin musikal igen. Den elfte gången för att vara exakt (det vill säga om jag har räknat rätt). Denna gång blir sällskapet Maria som snart kommer hit och Martina. Dock verkar det inte bättre än att JBK är sjuk än idag (han var sjuk förra gången jag såg den för två veckor sen med), han måste ha fått något riktigt rejält stackaren. Saknar honom. Hans ersättare James är ju inte dålig eller så men han är ju ingen Johannes. Och d'Artagnan är Johannes och tvärtom och så vidare. Vill så gärna att han ska vara tillbaka ikväll. Förr förra gången (21/3) jag såg Musketörerna var vi till Barcelona efteråt och en vis herre kom efter tag med. Dog lite igen. Spanade. En rolig tant vi pratat med i pausen ("Johannes kan aldrig bli äcklig") var också där och gick fram och pratade med JBK och fick en KRAM och klappade honom på kinden. När jag gick till baren stod han en liten bit bort och jag tittade dit och då log han och vinkade åt mig. Jag svarade hej och dog <3 Och så missade mitt musketörgäng som stod bakom mig det.. Sen satte han sig vid bordet bakom oss med rätt många från Musketörerna. Inte för att jag tjuvlyssnade eller så men hörde att han och Lisette pratade twitter och att han skaffade en. Lyckan i det. Dock twittrar han inte ofta. En annan fin sak som hände var att Albin kom fram och visade upp sin pojkvän <3 Sa att jag skulle våga fråga JBK om vi fick ta kort med honom sen, Ylva-Lasse var ju faktiskt inte med på kortet vi har hööhöh. Så helt plötsligt ställde han sig upp och jag ropade på honom och han svarade. Frågade om vi fick ta en bild med honom och de fick vi fast han hade bråttom till bussen. När jag kom fram till honom sa jag "jag måste få tacka i hand" och skakade hand med honom och han svarade något liknande. Sen blev det bild. En av de som satt vid deras bord (tror inte hon tillhörde musketörerna) tog kort på oss när vi tog kort med Johannes haha. Undra vad som hänt med den bilden. Vår bild kan ni alla se här <3

1 kommentar:

alias anneli sa...

Fin förgrund & snygg bakgrund :) !