tisdag 8 maj 2012

Frak.

 Jag råder av någon slags skrivkramp. Ändå går jag i funderingarna att starta en till blogg väldigt nischad till mitt favoritämne så ni slipper dras med det här eller nej för att jag ska bli en känd bloggare och tjäna runt 50.000 i månaden och får gratis biokuponger (har lyssnat på radio). Hähäh. Så vad jag använda mig av för domän? Hålla mig till blogspot eller byta till blogg (som jag inte gillar lika mycket pga av reklam men som känns bättre att ha här i Sverige? typ). Vart når jag ut bäst? Annars då? LÄNGTAR SOM EN TOK EFTER SOMMARLOV. Det ska bli så gött att inte göra något alls. Ska verkligen njuta av alla uttråkade stunder jag kommer ha. Älska varje stund av att sitta hemma och glo. Än är det dock fyra plågsamma veckor kvar av skola innehållandes en massa grejor jag INTE VILL SYSSLA MED. Men livet är inte rättvist. Min Iphone har kommit. Före Lbs, retades och så funkade den ändå inte på en vecka. Imorgon dock ANNARS BLIR JAG ARG OCH LEDSEN. Skulle behöva städa mitt rum också. Och äta laxmacka. Och skriva om när en viss herre hälsade på mig så det inte glöms bort. Och skriva om helgen i Grängesberg så det inte heller glöms bort. Och plugga lite till så jag klarar den förnedrande fysiktentan på torsdag. Jag vill också lära mig mer om atomer och molekyler och mindre om myror. Och så saknar jag redan familjen i Hofors fast jag var där för mindre än en vecka sen. Där fick jag nöjet att tittat på en av Lovas fotbollsträningar det var kul och det var kul att hänga lite med mer med de också. Göra vulkaner och kinderäggsbomber bland annat som dessutom var ett skoolprojekt. Och så är det hockeyvm. Så synd om svenskarna som blir skadade på en gång. De vill ju spela och vinna guld. Kämpa och figthas. Göra sina svenska medmänniskor stolta. Och bara pang, brutet ben.

Inga kommentarer: