måndag 21 maj 2012

Fluga - ser ut som flugor.

Livet rullar på.
Upp och ned.
Skolan är tråkig. Jag vill ha sommarlov.
Naturkunskap är inte riktigt min grej.
Kryddor som behöver vara frön men som inte är det.
Jag är i Hofors.
Imorgon ska jag till tandläkaren.
Jag är rädd.
Jag vill inte ha några hål. Det ska gå smärtfritt.
Jag vill att de ska säga åh vilka fina tänder du har.
Jag saknar redan Stockholm.
Skulle behöva städa mitt rum.
Evelina kommer om ett par veckor och hälsar på.
Det gör mig GLAD i själen.
Om jag skulle gå och duscha.
Vill ju inte ha lortigt hår när jag går till tandläkaren.
Och (KANSKE) när jag går och köper en ny fondation.
Tycker Hofors smink(?)affär är läskig.
Sen är nog inte utbudet så bra ändå.
Men vi har ju Lidl.
Inte för att jag vågar gå dit.
Eva Röse pratar om hubotar.
Tycker hon ska prata lite JBK med.
Nu missade mamma att reklampausen på csi var slut.
Eva Röse var intressant.
Imorse i Stockholm var det VARMT.
Kommer fram med tåget till Gävle och det är KALLT.
Denna vecka och nästa vecka får gärna swischa iväg.

4 kommentarer:

moatoilet sa...

Inte ett ord om den fantastiska fredagskvällen...

Hanna sa...

Allt kommer sinom tid.

alias anneli sa...

På tal om tandläkaren. Jag var själv till folktandvården IDAG och en tandhygienist, fick ett tandsmycke fastsatt. Så stolt, men så nervös! 300 kr för jobbet bara. Helt ok.
Igår betalade jag biljetter till Stadsis gällande december Peter Pan, Markurells i oktober och ska även betala för I sista minuten, augusti. Samtliga gen.repen.

Hanna sa...

Vad kul! Härligt med mycket teater. Peter Pan vill jag jättegärna med se. Måste jag se till att göra i höst.