tisdag 22 maj 2012

FINA tänder.

Det gick bra hos tandläkaren idag.
Hon sa att jag hade fina tänder.
Dock hade min (ENDA) lagning gått lite sönder.
Så måste tillbaka i juni och laga lagningen.
Det skulle inte vara så farligt sa hon.
Så jag hoppas hon inte ljuger.
Men hon verkade tycka att jag borstade mina tänder bra i alla fall.
Inte alla som gör det inte..
Sen vågade jag gå till Hofors smink(?)affär.
Frågade till och med om de inte hade mer på lager.
Köpte en fondation i alla fall.
Inte samma som förut.
Men från samma märke och samma färg.
Fast deras nyaste.
Hoppas jag gillar den.
På väg tillbaka till mamma träffade jag på en gammal Ovakolagkamrat.
Som också är mamma till min bästis.
Hon tyckte han skulle ge mig en kram.
Så han kom till mig och jag fick en stor kram.
Ont i hjärtat.
GULLUNGE!
Och så sa han att jag borde komma till dagis snart igen.
Världens bästa bästis gullunge.
Att han ens känner igen mig nu när vi inte träffas så ofta.
<3
Hemma hos mamma sen bjöds det på lyxmat.
Och faktiskt första gången jag tycker att det ska bli jobbigt att inte få borsta tänderna ikväll.
Fick ju lack hos tandläkaren.
(Ny smak - Melon.
Ger den betyg: mycket bättre än den gamla hederliga bananlacken, förlåt Åsa).
Men jag har ju lärt mig att ÄLSKA att borsta tänderna innan jag tittar på godnattserier och sover.
Men ikväll får jag hålla mig.


3 kommentarer:

Åsa sa...

say whaat! =O

Hanna sa...

Hahaha! Men man kanske kan få välja vilken man vill ha.

Emma sa...

Sminkaffär? hofors? var? *Se förvånad ut* :'D