fredag 27 juli 2007

Where is Wyatt?

Ahh, vad jag är trött... Det är väldigt jobbigt att jobba dag. Men nu är det över. Både skönt och lite sorgligt faktiskt på samma gång. Har varit riktigt roligt att jobba de här två veckorna om man bortser att man började så tidigt...

Idag fick vi både smörgårdstårta och sluta tidigare. Även ett besök av The Boss Ludde, alltid lika spännande. Jag och Jennie fortsatte vårt lilla målar-team med att först måla klart (ja, så mycket vi hann) Mecana. Just det, vi har fått börja måla nu istället. Tror inte det varit nån slaggskottning på hela veckan faktiskt. Jo, lite i måndags kanske fast gjorde vi också rent en maskin (som jag råkade ha lite sönder, fast det verkade inte göra så mycket, sa det till Mr. Brynäs och han svarade "Jag tror inte den sprängs, men kan gå och titta sen" ;P) Sen på tisdag morgon städade vi klart maskinen och Mr. Brynäs berättade nya saker vi kunde göra men så om Evelina och frågade om de fanns några som kunde hälpa henne i ämneshallen istället och då blev det att vi gjorde istället och så skulle Mr.Brynäs&Andreas fixa de andra. Så målat nästan hel denna vecka. Blir lite segt efter ett tag. Men alla är så roliga så de gör inget.. För att fortsätta, sen fick vi måla streck på golvet, vilket jag som inte är så bra på att måla rak var väldigt bra på, hoho! ;) Sen blev det att plocka upp nå stålpinna och att soppa lite.. Sen skulle vi leta efter gul färg och fråga om de var nån som behövde eller/och våran hjälp. Hjälpte Mr. BrynäsochAndreas lite med att måla lite staket.. Rolig Mr.Brynäs han med :]


RJ var där två dagar "Det är inte bra för själen", om att gå upp tidigt...


"Diska behöver hon inte, men plocka ut och in i diskmaskinen tycker jag gott och väll hon kan göra" - Elivng ;) Han ä så ROLIG :D

"Va hård mot henne från början, du kan ju tänka att du behandlar henne bättre än va de gör mot kvinnorna i södern" - Elving, han har ju argument för det också så som Jenny sa.


Men undra hur det är med andra Jenny. Hoppas det är bättre!


Näe, nu ska jag äta och glass och nåt Days avsnitt :]
Ledig hela helgen :]
"Joey, Homo sapiens are people." - Ross
"Hey, I´m not judging." - Joey

Inga kommentarer: