fredag 20 juli 2007

Jag har dragit fram slangen

krångel Krångel Krångel.



Varför kan allt för en gångs skull bara var fint?



Mer slagg skottning idag. Jimmy hade blivit mini-Arne idag när Arne har gått på semester. Då jäklar skulle vi jobba ;P korta raster & allt. Peder fick bara ha rast till kvart över men han gav sig inte till halv. kvar över halv. Haha ;] Fast sen blev han gamla vanliga jimmy där ett tag över lunchrasten ;P



Riktig skrattdag på jobbet idag. Systarna Jenny&Elin är så roliga! :] Och vad underbart roligt det var pålunchrasten. Jag,Jenny,Elin, Jenny, Chatrine, Elving & Jonas berättade&lyssnade på roliga historier... Och Jennys teknade historia var så rolig:D Och det var lite Jess över Jonas alltså där han satt med sin bok.. :]



Och Elins hipphoppband ;] HOHO!!!!!!! Roligt namn hade också, men kommer inte ihåg vad det var....







"Jag har dragit fram slangen" - Peder

"Ska jag spruta bakom dig sen?" - Anderas, lite senare men om samma sak :D:D



Jag&Chatrine har även kommit på att vi är lite halvsläkt med varandra ;P Hon är kusin med Johnny, som är min systers är sambo med och har två barn tillsammans med. Detta kom vi fram till i måndags efter att ha jobbat med varandra i mer än månad ;P





Haha, så roligt när jag kom in i fikarummet en gång också hade Peder & Andreas gjort kaffe. Men det rann över, och Peder kom på att han inte hade tittat ifall det var nåt i innan han böjrade.. Så då hällde du ut allt och gjorde om de ;P Hoho!





"Kostar det 65 kr också? För jag tog bara med mig 65 kr" - Peder

"Ja, tänk om det kostar mindre" - Peders kompis Matte

"Ja, det var ju säkert så jag tänkte, Matte" - Peder några gånger





Fick sluta tidigare idag också. Chatrines svåger tycker att vi jobbat så bra! :]







Nu ska jag åka till Edsken och äta Tacos & lyssna på trubaduren med Affe.





Han har en låda på magen!



Varmkorv-boogie!

Inga kommentarer: