lördag 21 juli 2007

Edsken

Just kommit hem från Edsken :D Roligt roligt där!

Det hela började med att Affe kom och hämtade mig vid busstationen klockan 5, men seg som jag är kom jag väll lite senare ;P Kanske kvart över om jag har tur... Sen åkte vi upp till Edsken i Affes mammas bil. Gick ner till vattnet och tittatde. Hörde nån ropa Hanna och vände mig om och såg Jenny&Elin. Kom lite som hoppade ner i vattnet. En kom simmandes precis nästan där vi stod. Tror det var Charlie. :] Knäppte lite kort på honom. Sen gick vi upp och pratade lite med Jenny&Elin. Lika roliga som vanligt. Sedan blev det tacos för min del. Gott! :] Sen blev det lite godis&glass.. Sen dte vi alla väntat på.. Trubaduren! "Han ser ut som en mörkare version av Jesus", kommer dock inte ihåg vad han heter. Fridh nånting tror jag. Elin&Jenny kom upp och satte sig vid vårat bord och kunde alla låtar han spelade. Jag har fått konkurrans ;P Fast å andra sidan var det ju dem som önskade typ hälften av alla låtarna han spelade... Sen kom det mer&mer folk och mörkare&mörkare blev det och kallare&kallare...Pratade med en som tyckte att det var så kallt att det var minus grader ;P Massa människor jag inte känner samlades runt vårat bord, som han som jag tror bor där jag bor. Och han var ju så där jättenykter :P Sen kom Mickael Krussel (som jag inte fick kalla för Mickael) sen hans syster och sen en massa andra halvsmåingar. Mickael såg ut som en Stockholmare med sitt backslick som han måste ha använt hela förpackningen på en gång till. Men fick ruffsa till lite grann senare. Helt flott. Sa att han såg ut som att han kom från Skåne nu istället och då visade det sig att han skulle flytta till Skåne om några veckor :P Han tyckte att det såg ut som att jag frös också, alla gör det nu för tiden.. Så fick låna hans oranga tröja.. Fast frös fortfarande så han erbjöd sig att låna ut sin skjorta och sina byxor också ;P Såg Marcus&Ulf(tror det var Ulf eaf) från jobbet, men de försvann innan jag hann säga hej. Träffade Mervi också, henne hann jag både säga hej och prata massa med. Hon är så rolig :] Hade just kommit hem från en kryssning. ch när jag ändå är inne på jobbet så träffade jag Arvids son som de också kallar Arvid. Lite roligt :) Fick se ett fint kort på jobb-Arvid som lill-Arvid hade i mobilen.. Haha ;] Och så såg jag slagg-Andreas! Sen såg jag Agneta också som jag frågade om det verkligen var sant att hon skulle sluta på hockey, och det var det. Tråkigt nog. Men hon hinner ångra sig! Träffade Terese också. Sen såg jag ju både stor Matilda och lill Matildas pappa. Micke&Pille. Pille fick jag hjälpa att ringa till taxi. Fast bara skå nummret för han såg ju ingenting. Men det var ett konstigt nummer han skulle ringa... Han frågade om jag inte kunde beställa den åt honom, men visste ju inte vart han skulle så.. Även att han kommer ihåg mig. Och mitt namn... Var ju ett tag sen han var min fotbollstränare. Men när han såg mig sa han Hej Hanna fast han ringde. Men han är snäll han, Pille. Fast kallar man han fortfarande för Pille? Sen lill Matildas pappa var ju rolig. Längesen man såg honom. Sa att han hade saknat mig tror jag och så fick jag en klapp på kinden :) Sen när han skulle gå sa han att han älskade mig ;) Sen träffade jag Matilda också. Lika trevligt som alltid. Såg jag slagg-Jenny också, och den där Pelle var den jag trodde det var! Kan lite folk eaf ;P


Nä, nu blir det att sova! Så gött med sovmorgon imån alltså!


[Umbrella - Mickael]

Inga kommentarer: