tisdag 31 juli 2007

Just kommit hem från Elin där vi såg de två sista avsnitten av Angel säsong 4, Peace Out & Home. Hade ju Angel maraton i lördags och den fortsatte i söndags också, men blev två avsnitt kvar. Men nu har vi sett hela säsong 4 och ahh, vilken bra säsong! Vi kunde aldrig sluta titta för att det var så spännande. Var nästan inga sånna där avsnitt där storyn tar slut när avsnittet tar slut. Utan det var en lång, spännande och oväntad story serien igenom. Men vad kommer hända med Cordy?

Blev lite Allsång på Skansen efter åt. Första gången jag ser det, och det var det näst sista avsnittet ;P Blev bjuden på jättegod pizza där också :]

Börja jobbat vanligt igen nu.. Skönt att slippa jobba dag.... Men helt snurigt trött nu efter att ha jobbat två förmidagar. Men imån är det sovmorgon och eftermiddag. Har som vanligt varit roligt på jobbet men man trodde ju att sakerna skulle fungera bättre nu än vad de gjorde innan stoppet, men icke ;P Körde inte mycket i måndags, och det var bara sax4 för de andra funkade inte ;P Och massa saker på 12hundra funkade inte heller, men när jag kom dit idag funkade allt prima! ;] Men vad är dte för nån som jobbar på trucken nu igentligen?! När jag ringde i måndags och ville ha tömning svarade hon Nu, fast det var mer än en timme kvar tills skiftet tog slut. Sen så frågade jag om jag kunde tömma en till låda men hon hade annat att göra. Och idag hann hon inte tömma den sista lådan för hon hade fått annat jobb. Så mina lådor är inte lika viktiga eller vaddå?

Haha, varje gång de blir nå fel med nå göt i par1 och jag behöver klippa upp hela så är det samtidigt som de håller på att tömma karusellen ;P Fast idag klarade jag mig, haha!

Efter jobbet idag åkte jag och tog ut pengar som jag är skyldig mamma, stannade där ett tag och så kom CarroochLova en stund :] Dansade & lekte och tittade på vattnet! Hon är så söt Lova!

Lite krångligt att skriva, har Molle i knät, så sitter helt snett och skriver...

Igår var jag, Affe, Mo och hennes föräldrar in på Brynäs första isträning. Såg Elna där och hon skickade Haha vilken smyg Brynäsare du är ;-) till mig när hon såg mig över sms... :D Haha! Hade ju självklart en Färjestad tröja på mig! Men härligt att vara i en ishall igen! Och en från Hofors som bor där jag bor var också där. HAHA! Efter träningen var de flesta av spelarna och skrev autografer. Och han skrek hela tiden kön börjar där... Hoho!

Nu blir det att se Tori&Dean in Love och äta glass!

Inga kommentarer: