torsdag 15 november 2012

Västra Skogen, Stockholm.

Jag är hemmaaaaaa! Jag älskar mitt heeeeeeeem! Det var allt fint att träffa världens bästa roomie igen. Det var ett tag sen nu. Och jag får allt en fin känsla av att allt kommer ordna sig när jag kliver av sgsbussen och tar mina första stapplande steg i huvudstaden. Och sen kommer jag till tunnelbanan och blåa linjen är öppen och det går hur fort som helst att ta sig hem. LOVELY. Stora hissen fungerar också nu förtin så det går att gå till den andra ingången och därmed gå förbi fönstret där en rolig kille jag och Moa gillar att titta in på bor. Alltså han är rolig på riktig. Han brukar dansa och spela trumpet och sådana roliga saker. Sen kommer jag hem. Pratar med Moa en stund. Tar av min strumpbyxorna (jag har faktiskt börjat gilla de Maria) och sen dags att dra en kycklingsoppa till kvällsmat. Perfekt kväll alltså. Nu har Moa gått och lagt sig och ska lämna mig själv hela fredag och halva lördag så jag ska väl titta lite tvserier, gå lite podcastsmil och kanske KANSKE plugga lite (öva på ukulelen perhaps...)?

Inga kommentarer: