torsdag 8 november 2012

Hallå där, blöggen!

Hur är det med dig vah? Det var lixom ett tag sen. Har saknat dig lite. Mycket har hänt. Men ändå inte. Du har nog inte missat så mycket. Men jag har inte glömt dig ska du veta. du kommer alltid vara en kär vän. Sommarlovet var roligt. Det gick fort. Sen började skolan. Vi har så himla roligt denna termin att jag redan saknar terminen fast den ännu inte är slut. Två veckor kvar (sen lite tråkigheter och sen juuuuuul). Så här ska njutas nu innan det är över. Jag lever väll ett rätt ologiskt liv (poängterade Simon idag hähä). Bor i Stockholm. Pluggar i Gävle. Spelar hockey i Falun. Men det är fint och hela jag är ändå ologisk så det blir logiskt lixom (poängterade Viktor idag hähä). Stockholm är bäst. Hockey är bäst. Så nu är det så här. Det är inte hundra men helt okej. Sen sist: Har TRÄFFAT John och Ossi, massvis med Fredlipande, massor med Musketörerna, Sista Musketörerna (eller?), JBK har friat (okej, inte riktigt..), hängt med massvis med fina människor (Toilet, Emma, Affe, Martina, Lb, Kidzen, Mamma, Yster, Twitter, klassen, fellow Fredlips, darkness my old friend osv osv) Green Day har släppt ny skiva (som jag fick i present av M&M) och två till kommer och OM BJA FRISKNAR TILL SIG SÅ SKA JAG SE DE LIVE I SOMMAR IGEN AHHHHH!, Obama är fortfarande president, Lars Eriksson skrev till mig på face, massa twitterkontakt med världens bästa Mr. Malmros som den 25e december kommer med ny film LÄNGTAR SOM EN TOOOK, sjungit live för publik på samma scen som JBK, har fyllt 24 år (gammal nu) och firat en hel underbart rolig födelsedagsvecka,fått sjunga Grubbelsmurfen i skolan (two times samma dag till och med), börjat rewatcha Buffy, varit på Åkes 50-års fest (som var ROOOOLIG) på min födelsedag, hängt med 50 Cent (okej, inte riktigt..), fått åtta utvisningsminuter de senaste två matcherna, tittat på en massa tvserier för det är det bästa med hösten ALLA SERIER ÄR TILLBAKA, träffat en riktigt rolig busschaufför, spenderat en dag (riktigt fin) och natt (riktigt kall) i Västerås, hoppat hopprep i skolan när vi inte skulle hoppa hopprep och ramlat och gjort illa foten, träffat Per Ledin och Emil Kåberg på ett uteställe i Gävle (okej, inte riktigt..), pratat med kungen om genialiskt trams, haft riktigt roliga drama/rörelse/bild/musikpass i skolan, mailat med SVT och fått 98,3 % till svar, tittat på Torka Aldrig Tårar Utan Handskar och det är så fint så fint och så hemskt så hemskt och så sorgligt så sorgligt och det borde alla se, lärt mig hur man gör den där Star Trek hälsningen, sett finfina Albin Flinkas MYCKET (han har mycket på repertoaren just nu, l to the ovely), i en hel vecka bara fått höra saker om Mumin, Pluggat (okej, inte riktigt..) åkt samma tåg som Per Moberg, fått en alldeles egen Special Agent Dale Cooper t-shirt och bara varit mitt bästa, underbara jag helt enkelt. Nej ni. Stay Gay! Och nedan: the circle of life.


Inga kommentarer: