torsdag 15 november 2012

Skool.

Hej, dear readerzzzzz
Jag sitter i skolan och väntar på bussen. Det var jättelängesen jag gjorde det så och det är det enda lixom som behövs för att jag ska tycka att det är fint. Det är ju som det ska vara. Gillar min skola. Den är FÖRVIRRANDE (dessa korridorer alltså) men ack så mysig. Jag gillar den. Dock hade vi inget på eftermiddagen om vi inte ville (och 14.45 bussen gick inte) så vi slutade kanske lite tidigt för min buss 17.30. Äsch. Jag har min Buffy Stephen Liam DaVega (datorn) så jag gör inget som jag inte hade gjort om jag varit hemma. Men heeeeeem, det ska jag. Snaaaaart. Det var lixom ett tag sen nu. Har hängt hos min mamma ett tag nu. Det är mycket fint det med men har mayor hemlängtan nu. Alla mina saker lixom! Och Moa är snäll hon med. Ibland. Men hon verkar ha sådan där jobbig praktik nu igen så vet inte om hon kommer ha så mycket tid för mig? Jag hoppas det. Lyssnar på Ghost of the Robot nu och my deaaaaar vad den där James är FINEEEE. Idag i skolan har vi haft musik. Förlåt om jag hoppar lite mellan ämnena här men sån är jag. Förstod inte så mycket när vi skulle skriva våra egna låtar med toner och sådant. De skulle ha höst- eller vintertema så skrev först en låt som gick så här: Smelly tomte, Smelly tomte. It's not your fault. Sen skrev jag och Viktor en låt om en annan tomte. Det var lite synd om honom. Fröken tyckte jag sa ett så dumt svar (om takter) så hon trodde jag skämtade med henne också hahahahaha. Förlåt då om man inte förstår... På eftermiddagen fick man stanna kvar och öva ukulele så gjorde det en stund tills alla ville gå ville lixom inte sitta själv kvar där med fröken. Har idag lärt mig spela Lilla Snigel. Jag, Viktor, Matilda och Cina spelade nästan samtidigt. Så duktiga! Och så försökte jag och Viktor spela Broder Daniel låtar (No time for us och Shoreline) vi var inte jätteduktiga om jag säger så. Eller joooo. Vi försökte i alla fall. Fast roligast var det på lunchen tror jag allt. Viktors lunch. Alltså jag dör av hur vidrigt det såg ut hahahahhahahahaha.
"Ta av plasten nu då så jag kan at bild" - Matilda
"Ja, det blev inge bra med plasten på" - jag
"Vad är det där?" - Hanna och Simon om det som ska föreställa pasta
"Det luktar typ som surströmming.." - Matilda och flyttar sig lite längre ifrån
 "Kladda inte på min jacka nu. Vill inte att den ska lukta" - Cina

HAHAHHAHAHAHAHAAHHAHA.

Näe, om jag skulle se lite Sons of Anarchy innan det är dags att pallra sig till bussen SOM KOMMER TA MIG HEM. YÄÄÄÄÄÄS. puzz.

Inga kommentarer: