fredag 23 november 2012

CSN!

Idag. Bra dag. Amazeballs. Nu kan jag vara kung i baren igen. Ni vet, där jag hör hemma. Haah. Men kanske ska ut med Emma, Tess, Moa (en stund?) och några till ikväll. Vi får väll se vad som händer. Behöver ju köpa lite julklappar också perhaps? Vad vill ni ha? Jag har ju ingen fantasi. Alla får en försenad julklapp, Musketörerna på dvd! Jaaa. Det skulle jag bli väldigt glad över att få i alla fall. FÖR MUSKETÖRERNA SKA VISAS PÅ SVT. 30 DECEMBER. SVT1. 21.00. TITTA TITTA TITTA TITTA TITTA TITTA TITTA! Ni kommer bli så glada och ni kommer göra mig så glad om ni tittar. Och sen måste ni säga till att ni tittat. Och säga vad ni tycker. Och disskutera med mig. Och bara prata i musketörcitat. Ni kommer börja förstå allt vad jag säger. Dessutom, kan man få komma hem till mig och titta på det TILLSAMMANS med mig och några till. MUSKEBARTY LIXOM. Det kommer bli så fint.

1 kommentar:

alias anneli sa...

Helt fucking underbart, att det kommer på dumburken ja!