fredag 6 april 2012

One Tree Hill.

Igår kom så dagen för One Tree Hills sista avsnitt. Har taggat hela veckan och blev så glad när jag såg att internetet fanns (är hos mamma). Men så tog det slut mitt i. NOOOEES. Men fick låna min snälla Lbs så kunde se. Gillade avsnittet mycket! Precis som jag hoppades att den sista säsongen skulle vara, bebisar och bröllop! Efter allt de varit med om under dessa år förtjänar de att vara lyckliga. Gillar hur avsnittet var uppbyggt med och att de hoppade fram i tiden i slutet och Jaimes dröm hade gått i uppfyllelse.

Älskar att de var på Tric som hade 10 års jubileum och att både Haley (när hon tackade publiken/oss tittare så FINT!), Chris Keller och Dawin DeGraw sjöng. När alla sjöng med till honom i publiken, fint. Bevin kom också tillbaka. Skills och Bevin igen åhååh. Men Bevins son Nathan borde ocså fått vara med.. Dock tycker jag de kunde spart Lucas airtime till det sista avsnittet. Och det hade varit fint att få se Junk och Fergie i sista avsnittet med. Och Karen och Andy.

Kommer sakna denna serie! Är sugen på att se om hela serien igen. Längesen jag såg de första säsongerna. Kanske det blir ett sommarprojekt?

1 kommentar:

Denice sa...

Åååh, älskade OTH. När jag sett det sista avsnittet dog jag lite inuti, har följt det så länge. Redan för ett par månader sedan kröp ångesten inpå mig just för att serien var påväg att ta slut. Så jag började om på säsong 1 då och är på 4 nu! Med psycho-derek! ooohohoh, världens bästa serie!