lördag 7 april 2012

Glad Påsk!

Har spenderat de senaste dagarna i Hofors. Två dagars jobb, en dag skola och sen några dagar påsk. Blev påskbarty i torsdags med Maria och Richard. Förbartyvaka här hemma (det har varit ledsna dagar sen i tisdagskväll..). Mycket fint och stillsamt och sen vidare till Folkan där det inte var jättemycket människor. Men det var roligt ändå. Och fick träffa Krisse. Och käka gratis korv med börd utanför efter. Bästa på hela kvällen. Och prata med Antonias bror. Och så hem och sova. Ja, det är väll det som hänt. Eller jag var och hälsade på M&R förra helgen i Eskilstuna. Nu äter jag godis. Mamma köpte lite grann sådär. Grym frukost. Tsar man en godis ramlar en annan ur. Jag och mor ska käka påskmiddag. Lb har fått problem med bilen. Han har det inte lätt med sina bilar. Awesome inlägg detta, jag tror jag har tappat min touch. Kanske ska gå och duscha istället. Och tagga påskmat. Åh nej mamma vill se på Let's Dance. Missade gårdagens påskfirande också. Maria pallade inte för som hon sa "jag tycker så synd om Jesus" haha.Men det är ju synd om Jesus. Särskilt om han blivit nermald i korven. Glad påsk dear readerzzzzz.

2 kommentarer:

c sa...

GLAD PÅSK ÄLSKADE SYSTER <3

Jag har en åsikt, det är alldeles för lite bilder på mig på denna blogg.

Hanna sa...

Haha, ska genast bli ändring på det!