lördag 7 april 2012

Friday Night Lights säsong 4.

Denna serie är så bra! Hörde dock innan jag såg att säsong 1-3 skulle vara de bästa då många huvudkaraktärer försvinner efter de och nya kommer in istället. Efter att ha sett klart den fjärde säsongen så kan jag hålla med om detta men serien blir ändå inte sämre som jag hade förfarat att det skulle vara. Säsong 4 är även den riktigt bra! Mina favoriter coach Eric Taylor och Tim Riggins är ju fortfarande med också så jag är nöjd. Och jag har också gillat nytillskotten. Älskar även när de nämner gamla karaktärer. Som när Eric tittade på en av Smash matcher på teven. Och Lila som kom tillbaka något avsnitt, det var fint att återse henne och Tim tillsammans. Tyckte det skulle bli lite trist att coach Taylor inte längre skulle vara en Panther, men jag gillade snabbt hans Lions och hur han fick kämpa med de. Var riktigt härligt när de slog de! Ska bli spännande med den sista säsongen nu. Särskilt hur det ska gå med Tim, jag hoppas han inte får fängelse..
Kommer vara riktigt tråkigt efter nästa säsong när allt är över.

Inga kommentarer: