måndag 11 juni 2007

Måndag

Hejsan!



Måndag idag.



Sov jättedåligt idag. Vaknade först vid 3 och trodde att jag snart var tvungen att gå upp för att det var något med Ovako.. Sen vaknade jag vid 6 och trodde ungefär samma sak.. Det var konstigt..



Var till Folkan för att se två teatrar men det blev bara en tyvärr. Jag som ville se Sam, Johan, Erik, Alborz och Adels teater också, missade ju den första gången de visade den... Men NV04:s teater var också rolig :D Efter det gick jag och Em till skolan, och jag packade alla mina saker som jag ska ha kvar och slängde allt jag inte skulle ha kvar... Vad tomt det är nu i vårat kära grupprum... Lämnade även in våra grupprums-nycklar :( Kommer sakna vårat fina grupprum! Sen gick jag och Em hem till min mamma och lämnade alla mina saker för att sedan gå ner till Ica och handla dricka till ikväll.. Såg Timo från jobbet där.. Alla från jobbet var alltså inte Prixisar ;P



Nu ska jag gå hem till mig och hämta min cykel, för lillebror ska låna den imorgon.. Ska bara lägga in lite ny musik i MP3 så jag har något att lyssna på... Är ju en bit hem.. 5 km ungefär.. Måste städa någon dag innan fredagen också, så det är fint när alla släktingar kommer och ska fika...



Efter de blir det att åka upp till Edsken och grilla med klassen och lärarna... Kanske blir att ta första badet då :)



När ska mitt bärbara brevband börja funka?



Idag fick jag förresten min nya tidning som jag börjat premunerat på :) Allt Om Film, heter den.. Ska öppna den sen när jag kommer tillbaka..



Over&Out





Love!





[Ramones - I Wanna Be Your Boyfriend]

Inga kommentarer: