tisdag 12 juni 2007

HejHej!

Idag väckte mamma mig vid halv 12 och så var moster Anette där också... Gick upp efter tag och satt mig vid datorn (åskade hela kvällen igår jue).. På tal om igår så var det jätteroligt att grilla med klassen och lärarna... God mat var det och matte/nklärare Stefan hade en rolig hund som heter Pulp Fiction. Svante var rolig som vanlig :] Var lite NV-kisar där också. Petra k & l och Admir..

När de började bli lite folk åkte vi så vi slapp ha ansvar för elden ;) Utifall de som eldade skulle strunta i de... Körde lite smurfpop i bilen... Sen blev det att spela in lite musikvideosar också ;) Får se hur de blir med dem.. Såg två unga herrar som liftatde också. Inte ofta man ser det i Hofors... Fast de gav upp..

Resten av dagen idag har jag handlat fika-grejs med mamma och kört upp det hem till mig. Och mamma beställde en tårta på Hanssons, jag gillar det inte men det är eaf inte mina pengar... Sen hälsade vi på lite hemma oss syster Carro och hennes nya lägenhet... Fin fin lägenhet och Lova&Nino var underbara som vanligt :)

Tränat inlines idag också.. Roligt Roligt :) Gjorde två test först.. Det är så svårt att åka inlines, så mycket lättare med skridskor...

Imån blir det att jobba igen.. Längtar lite faktiskt.. Det är rätt roligt att jobba där. Men de kommer bli lite jobbigt att gå dit imån också, men det blir nog bra :D

Nu ska jag gå och skriva en lista över vilka kort jag fått från mina kompisar så de vet vilka jag inte fått så att jag kan få dem :)



Understanding!



[Ghost Of The Robot - Sounds Like A Personal Problem]

Inga kommentarer: