torsdag 14 juni 2007

Imorgon...

...Tar jag STUDENTEN!!!!






Sitter och dricker ett glas Cola så här på torsdahskvällen... Ska snart gå och sova.. Äntligen! Varit trött hela dagen idag.. Somnade nästan på jobbet, var ju ingen körning på hela skiftet efter klockan åtta någon gång. Så mycket jag gjorde på jobbet idag ;P Men mina lagkompisar skulle försöka komma ihåg att jag är ledig imån. Haha! :]



Idag slutar lillebror Daniel nian! Jag sponsrade med vattenbalonger ;P





Träffade pappa och farmor idag också.... Och så började Veronica Mars säsong 3 idag!! Så som jag längtat!! Och vilket underbart avsnitt det var :]

Ska VM göra en Buffy?

Rob Thomas har pratat med DC Comics om att göra säsong 4/en fortsättning på Veronica Mars i serietidningsformat, precis som Buffy the Vampire Slayer nu fortsätter med serietidningar, och enligt Rob är både han och DC Comics väldigt intresserade av att göra Veronica Mars som serietidning men det finns ännu inget bestämt om det verkligen kommer hända. Nästa tv-säsong ska Rob Thomas jobba med komediserien Miss/Guided för ABC.





Fått min studentpresent från mamma, Mirsad, Daniel, Carro, Johnny, Lova, Nino & Molle idag också! (Fick den idag så jag skulle hinna ladda den tills imorgon) En KAMERA! Den verkar jättebra!



God natt!


Over&Out



Peace!



[Studentsång - SP04] Frak, jag har glömt att träna ;P

Inga kommentarer: