onsdag 9 januari 2013

Plögg.

Nu borde jag plugga. Det är något som fattas. Motivation? ALLT. Vill bara titta på tvserier och lyssna på Fredlip. Men istället gör jag som vanligt, INGENTING. Hatar mig. Okej, detta är en paus. En bloggpaus. Sådana måste man få ha. Men sen. Sen måste det skrivas. För bara några ord har skrivits hittills. Det duger INTE. Men så många avsnitt det finns där ute nu som jag inte sett. PRETTY LITTLE LIARS ÄR TILLBAKA TILL EXEMPEL. Men om jag pluggar en stund, då får man ju lixom belöna sig ni vet? Finns de nå bättre att belöna sig med än med avsnitt jag aldrig sett tidigare av spännande serier (som egentligen är så störigt dåliga men jag bara måste SE HUR DET GÅR). Nu skulle kunna tro att detta inlägget är skrivet av Nino (om han hade kunnat skriva så här bra) på godishigh. Men det är Hanna här, som vanligt. Och jag har bara ätit korv med bröd idag. Det är gott det är det men så mycket high ger det en inte. nej. Jag skulle vilja skriva en bok så här. Skulle ni läsa den då? Helst vill jag bli RIK också. Det är min dröm med livet. PENGAR ÄR LYCKA. Skola och jobb är olycka. Kanske. Man måste prestera. Och då blir det så svårt. Ångest och mörka tankar. Ont i magen. Eller så är jag bara lat.

Åh det enda som jag har,
det är drömmar som dröjer sig kvar
Och de viskar att allting är slut,
att åren har krökt sig och allting ska ut.

2 kommentarer:

Moo sa...

<3
En dag ska vi bli rika...

alias anneli sa...

Peptalk: Tänk på hur klok du blir och vilka planer du kan skapa med alla kunskaper! Ett bra jobb = PENGAR. Som du skrev gör-ngt-lite-tråkigt sedan nå'n BELÖNING!