onsdag 2 januari 2013

2013.

Dear readerzzz.
Jag kan inte sova.
Jag absolut HATAR denna sjukdom (eller vad det är) jag lider av.
I kind of need min sleep, ni vet.
För att kunna vara människa.
För att kunna åstadkomma saker på dagarna.
För att inte försvinna.
Men jag har Hästpojken som håller mig sällskap. Snart kommer nya skivan. Och förhoppningsvis får jag se de live igen. Och sen Skallarna. Och sen Johnossi. Och sen Green Day. Nytt år nu med. ALLA SIFFROR ÄR OLIKA. Det betyder det bästa året sen 1987 och då var jag inte född så alltså bästa året någonsin. Jala. Vi får se. Min jul den var kul. Och nyår firades med Maria. Men dagen INNAN. DE TRE MUSKETÖRERNA PÅ TV. DÖÖÖÖÖR AV LYCKA. Jag, Martina och Maria satt här hemma peppade som bara den och tittade och njöt och dog. Johannes = snyggdöden. Sen igår bjöd jag Maria på trerätters eller nåt. Inte riktigt. Hon hjälpte till. Först blev det vitlöksbröd med skagenröra och grönsaker till förrätt. Sen fortsatte vi med kyckling á la Carro och till efterrätt skulle vi göra marangswisch (Bara swisch för Maria) men det där med grädde utan elvisp.. Så vi åt en varsin Marianne istället. Drack mig ickeberusad på Turkisk peppar shots ur fin liten Friendskopp. Sen firade vi tolvslaget med lite vin och titta på alla smällare och sen blev det Musketörer innan jag tyckte vi skulle krypa ner i sängen istället. Där kunde jag INTE sova. Men jag fick finfin underhållning. Så jag tror jag somnade vid sju. Och Maria bara sov och sov och sov. Så denna dag, zombiemood. Aka trodde jag skulle få sova hur bra som helst idag. Somnade till på soffan framför underbara Palme (kär) i ca 20 min och tydligen var det det jag fick. Men nu var vi ju tillbaka där vi började. Så med dessa ord säger jag att vi hörs. Nu ska jag titta på Beverly Hills. Kan ju bjuda på lite bilder också. Ta hand om er och soooooooov.

Inga kommentarer: