torsdag 3 januari 2013

Jala.

Så jag somnade nån gång runt fem imorse och sen vaknade jag vid 11. Så då blev inte mycket sömn då heller = trött dag. Skulle ju ha plugg dag. Jag kom i alla fall på vad jag kan ha för inriktning på mitt arbete när jag duschade. Nu sa jag bara skriva det också. Men har ju fortfarande över två veckor på mig. Så det ska väl gå. Tänka positivt osv. Fick en skön powernap på soffan sen i alla fall, framför bästa Musketörerna. För mycket av min tid går åt till att vänta på reklamer haha. Förut var det denna så klart och idag upptäckte jag att JBK är tillbaka med en ny Unicefreklam som jag så klart vill ha hela inspelad. Han har massa fint skägg också. OCH NU LYCKADES JAG. Jag är bäst. Skönt att slippa titta på reklam. Jag hoppas den går på Kanal5/Kanal9 också, så mamma blir brainwashed igen. Haha, det var så roligt förra gången. Som hon hatade! Good times. Tvingade henen att se på Musketörerna också men hon var dålig. Orkade inte vara vaken och samtidigt som slutet på reprisen var det ju hockey. Dessutom tyckte hon det var för lite mord i början, berättade för henne att det kommer.. Men hon har lovat mig att titta ifall hon får det på dvd sen. Och vet ni, det ska också komma på Svtplay när de fått kodningen att fungera... Inte idag i alla fall. Jag som väntat och väntat och väntat. Och imån ska jag lämna min trygga lägenhet med access till Musketörerna och fara till mitt kära Norrland DÅ måste de ju finnas på playen, hur ska jag annars klara mig... Nej ni nu är jag trött så ska avsluta dagen med lite Beverly medan ni får avsluta med min favoritdans. Farväl.

2 kommentarer:

alias anneli sa...

Hur ska vi frälsa våra när & kära ja! Hur jag har tjatat på mina arbetskamrater att de ska titta, men de är så tröga. Jag tittar på SvtPlay nu varje dag! Så härlig feeling <3 <3 .

Du måste tipsa mig när du ser lr hör nåt om JBK. Lr ja vi tipsar varandra vet jag.

Helena sa...

svar: Tack så mkt Hanna!
Gott nytt år du med!