måndag 4 december 2017

Och den som du lärt känna är en turist i sig själv.

HeeeeEEEEeeeej!

Trött. Förkyld. Depp. Lite sådär utmattad. Arbetslös. Förvirrad. Glömsk. Rädd.

En salig blandning och allt på en gång.


Life.

Att behöva säga vita lögner. Jesus vad jobbigt det är. Likaså att gå till affären med min treåriga dotter..... Vet inte om det är jag som blivit tröttare eller hon som blivit drygare.

Min syster gifte sig för två dagar sen. Mycket fint. Vi kom vilse i Valbo innan. hehehe. Sönderstressad. Åk på vägen sa mamma. vi göööör ju det sa Daniel. Grattis syster yster. Vad vore jag utan dig. Du är min förebild och min hjälte. Du är den coolaste, klokaste, tryggaste, roligaste och modigaste personen jag känner. Du har hjälpt mig med så mycket här i livet. Önskar vi bodde nära varandra bara.

Så fint att få hänga med mina fyra härliga syskonbarn också. De är livet. Och Haleys bus med alla. Värmer en mammas hjärta.

Oj vilket sentimentalt inlägg.

Så blir det när det blir jul.

kaos.
En bild från när jag snodde fina julkulor. Lovar hade med oss pyntet när vi kom.


Har blivit lite mer Kristianhäng sen dess. Som när vi spenderade en fredagskväll i kyrkan. Lyssna på hans senaste skiva. Gör det bara.

Och sen ser ni Sunes Jul.

1 kommentar:

Toilet sa...

<3 <3 <3