fredag 12 juni 2015

Once more, with feeling.

Åh i onsdags var jag på nåt så kul så kul ska ni veta. Nämligen bio. Inte vilken bio som helst utan det var en Buffy The Vampire Slayer singalong. Så kul! Jag har sett Buffy på bio!!!! Dessutom fick jag Buffy säsong 6 (i en utgåva som jag inte har. Nu vill jag dock ha resten av säsongerna av denna version eller det har jag vilja ha innan också men nu lite lite mera....) och biljetten kostade 200 kr så det var lixom så mycket för pengarna. Ahhhh!
Haley fick följa med till bion (Bio Rio som ligger vid Hornstull på söder (det kändes lite som utomlands, har inte hängt så mycket på söder på väldigt väldigt länge. Östermalm är mina hoods nu haha) och vår buss 40 som går typ precis utanför vårt hus åkte hela vägen dit. Bästa bussen, tar mig alltid dit jag vill och med barnvagn så är det gratis också). men där mötte Peshti oss och så fick hon hänga med sin pappa lite medan mamma roade sig. Och så road jag var må ni tro. Det var underbart. Fantastiskt. Bombastiskt. Efteråt kände jag mig bara så glad och pigg osv. Sitta där och titta på Buffy på bio och sjunga med lixom. Om inte Buffy var tillräckligt så visade de också Dr. Horrible's Sing-Along Blog (som också är en Joss Whedon skapelse) efteråt. Jag har aldrig sett den innan (alltid tänkt att jag ska göra det någon vacker dag) och är glad att jag hade sparat det. Var så himla fint att se det första gången på bio. Kan verkligen rekommendera den. Fantastisk. Soundtracket är riktigt riktigt bra och roligt! Joss han kan han.  

Inga kommentarer: