fredag 1 mars 2013

Mars.

Idag är det mars. Idag tycker jag att vi bestämmer oss för att nu är det vår. Nu ska den här äckelsnön vi blivit förpestade med BORT. Jag vill inte se dig mer. Jag vill att det ska vara varmt och så här bara en massa myz. Så här vindar som fladdrar och att balkonghäng i alla fall är en möjlighet även om jag sedan inte sitter där för att jag mer viktiga saker att devota mig själv med. Ni vet. Har ju också tyvärr förmiddagssol på denna balkong. Så lixom när en vaknar då är solen borta redan. Jag känner att jag har djupa tankebanor här. Förstår om ni inte riktigt hänger med. Men jag välkomnar våren med öppna armar. Kom våren kom. hahahahhahahahahahahha
hahhahaha
hahhaha
hahhaha.

Tvinspelningen gick bra. Fick kramar. Kanske berättar mer. Ska på mer inspelningar. Kanske ska börja blogga mer. En tycker ju om att skriva det gör ju en. Eller kanske det är plögget en ska lägga ner sin tid på. Men en tycker ju inte att det är så lika roligt. Eller roligt alls. En saknar ju förra terminen när en hade så roligt.

Inga kommentarer: