fredag 22 juli 2016

Just ja.

Testar att blogga från min phån nu. En så länge går det bra. Nu är det sommar. Jag älskar sommar. Bada. solen. Sola. Tvserie-mys när det regnar och eller åskar (har dock bara hänt en gång denna sommar och då kom det bara en blixt och ett muller...) så himla tråk. För lixom det har inte varit supersoligt de andra dagarna istället utan det har varit mittemellan ganska tråkigt. Men har haft en fin helg i Gbg (med massa sol) med Håkan, fin tur hem till Gästrikland, en vecka på Öland med familjen, och en fin helg på Peace and Love. Och massa fin tid hemma så klart. Och en är sommaren inte över. FAST DET GÅR FÖR FORT. Har knappt insett att det är sommar och snart är det bara en månad kvar. Och slutet av sommaren kommer jag och Haley spendera i Hofors då de ska göra stambyte här hemma. Kommer sakna mitt hem. Men hoppas på lyxbadrum när jag kommer hem. TVÄTTMASKIN. Jacuzzi. Fancy stuff ni vet. Lär aldrig hända. Bor i en studentlägenhet i ett studentghetto. Men jag älskar mitt hem 💜 Bor i bästa staden med bästa människorna och har nära både till stan och massa natur. Här finna både en fyra-h gård och Lappis beach. Vad mer kan än behöva? Kanske ett system och ett apotek. Nä tror Haley vill ha något att käka nu. Men det här har ju gått bra? Att skriva från telefonen. Kanske ska göra det ibland? Så jag kan minnas.
Okej att få in bilder från mobilen var krångligt. Det här var den enda som ploppa upp. Min polis-bebis med en badande hund i bakgrunden från den 24e maj. Nu ska jag bara posta det här också.

1 kommentar:

felicia sa...

här har det regnat jätte många gånger, haha ;) så mycket tv.