onsdag 24 september 2014

Skool.

Jo tack, filmen var inte dålig inte. MER, GE MIG MER.

hej på er.
Nu sitter jag (med stor möjlighet) för sista gången i skolan och väntar på bussen. Som så många gånger förr. Tänk, det kan vara sista gången. SISTA GÅNGEN. Jag kan ha haft mina sista lektioner idag. SISTA. Har två dagar till på schemat men kan vara som så att något annat händer där eller att det känns lite risky att åka till Gävle då. Bara tiden vill berätta. Just nu känns det som jag vill stanna i hemma i Stockholm då vilket därför gör detta till MIN SISTA DAG (med lektioner, ska hit i december och förhoppningsvis försvara mitt exarbete och ha en liten ceremoni FÖR ATT JAG DÅ ÄR (typ, exarbetet ska ju godkännas också) KLAR MED SKOLAN). Här har jag nu hängt i snart 3,5 år så har ju varit här en del så att säga. Har dock varit lite för trött och uttråkad idag för att vara jättenostalgisk. Men lite grann har jag varit. Dock ska det bli himla skönt att bli klar med allt pluggande (eller vad det kallas det jag sysslat med, typ rast?). Dock nummer 2 så känner jag mig inte jättetaggad på att börja arbeta tills pensionen nu (I don't wanna work. I wanna make money while I sleep). Ska heller inte börja arbeta på en gång i januari. Ska ägna mig åt något annat istället....

Nej, om jag skulle återgå till Mad Men igen. Har äntligen s.6 i min (dvd)ägo. Har väntat nåra månader på den. Men så for jag till Ullareda i lördags och där fanns den och ville köpas av mig. Så, så fick det bli.

Puss och kram från Hannas "sista" dag i skolan.
(P.S, har hört att en får presenter när en tar examen hähääh, D.S).
    


1 kommentar:

mooooo sa...

DU HAR BLOGGAT!!!! :D