tisdag 17 december 2013

För dig.

Jag kunde logga in på min kära blogg igen. Wonderful. Men egentligen ska jag ju plugga. Med det går det sådär. Som vanligt alltså. Men har i alla fall lite jullov = inga lektioner sen 2/12 och börjar igen den 14/1. Ganska sådär gött vet ni. Men skulle vilja plugga klart innan jul. Om jag känner mig själv lär det nog inte bli så. But here's for hoping. Ska bli kul med jul. Prinskorvar, presenter och party. Dem tre P:na :D Har planerat julen följande:

Fram till fredag: Stockholm, Plugg, Sändy och Peshtihäng och smygflytta in i vår nya lägenhet.
Fredag: Fara till Maria, Borlänge och Kristian Antilla.
Lördag: Hänga med Maria, sova själv i hennes lägenhet och plugga.
Söndag: HACKEYTIME. Bortamatch i Hällefors/Nora. Åka hem till mamma i Hofors på kvällen.
Måndag: (Plugga lite om det behövs?), göra mig i ordning och sen åka på minijulafton i Robertsholm (så som jag längtar efter mina kidz).
Tisdag: JUUUUUULAFTON. Hänga med Lb på mammas jobb en stund. Och sen bara hänga med Lb. Filmkväll kanske? Eller ett besök på Corner hähä?
Onsdag: JUUUUUUULDAGEN. BARTY. Med Maria, Moa (hon är hemma då, hurra!) och Emma.
Torsdag: Följa med Moa till Stockholm igen för att fixa en grej med nya lägenheten?
 Efter det är allt oklart.

Förra veckan hade jag en jättefin vecka. 3 x Fredlp, lixom. Åhh så vackert. 10 år, massa sång, massa spännande folk, julbord, öl, Fabio, presenter, kramar och en massa massa mer azum <3
 Inte varje dag en träffar Mr. Fabio inte.

Inga kommentarer: