måndag 24 juni 2013

Hero.

Mina damer och herrar, denna man är Joss Whedon. Och jag fullkomligt älskar honom. Han är fantastisk, ett geni, ETT MASTERMIND. Han är allt och lite till. Mitt liv skulle vara så fullkomligt tråkigt utom honom. Inom några minuter kan han få mig att känna alla känslor som finns på känslospektrumet. Han är lycka. Och jag tror att i hans tid så fyller snubben fortfarande år och jag är medveten om att han aldrig någonsin kommer att läsa detta och att han inte kan svenska och så men jag önskar honom stort grattis och lycka och film/serieinspiration (det sista lite för min skull med).
Det finaste som skulle kunna hända mig är att få skaka denne mans hand och berätta för honom hur mycket han betyder för mig. 

1 kommentar:

Sarah sa...

Mastermind kan jag definitivt hålla med om! Så grym! Och rolig verkar han vara också! :D