fredag 21 december 2012

If the Apocalypse comes, beep me.

Hon har lyckats igen.

Vi är kvar. Jag är i Hofors. Det är juletider. Vi har aldrig någon skola. Så jag är slapp. Ägnar dagarna att slå in julklappar. Men de flesta spars nog till nästa jul. Men idag gick jag i alla fall upp tidigt. Och tog en liten cykeltur i mitt vinterland. Hade en fin förmiddag. Som också var bra skoolvise. Sen cyklade jag hem igen. Storshoppat på Hoffe. Hanssonsallad med mamma. Besvikelsen över att de slutat med min favorit ost- och skinksallad. Var det det de där Mayasnubbarna pratade om? Visserligen fanns den inte förra gången jag besökte mitt fik heller. Men då visste jag inte om det. Imorgon är jag hur som helst tillbaka där. Dags för lite kära återseenden. Och sen ja då får jag SPELA BOWLING igen. Jag är sjukt sugen på en riktig vinst. Motståndet ser faktiskt lite blekt ut. Har tittat på Rolling Stones en timma nu men jag tror jag ska byta till Beverly alldeles snart.

She saved the world. A lot.
 

Inga kommentarer: