tisdag 3 juli 2012

Högbo. Revisited.

JAG HAR SOMMARLOV! WOHOOO!
Antar jag haft det sen Midsommarafton då jag lämnade in min sista uppgift (som var riktigt usel så jag var säker på att jag skulle få gört om en) men idag såg jag det slutgiltiga betyget på black and white lixom. CAPTEN. Jag har alltså klarat mitt första år på högskolan! Jag var inte riktigt säker på att jag had it in me.

I söndagskväll for jag till Hoffe igen. Och igår blev det att göra om något syster, Lova, Nino och jag gjorde några dar innan jag for över till staterna. Fint vare ska ni veta. Och på vägen hem stannade vi på Dollarstore aka världens bästa affär. Och idag har jag fått träna innebandy och lite till (hey träningsvärk!) med mitt underbara hockeylag i en lada på landet någonstans i Dalarna. Fint vare ska ni veta.

Inga kommentarer: