torsdag 14 juni 2012

Copiaaaa.

Hey blöggen!
Hur har ni haft det vahh?
Jag har haft det bra och dåligt.

Vi börjar med dåliga:
MINDRE FRISK. Värsta i mitt liv. Började med att jag kände smärta i halsen. Det övergick till förkylning och hosta. Så där att jag köpt medicin lixom. Sen gick det över lite. Sen fick jag megaont i kroppen. Sen kom halsontet tillbaka deluxe. Sen fick jag lock/ont/pipande i örat. DRYGT. På har det gått tre veckor. Ge dig vafan.

Linnea for till New York City när hon borde ha vart i Stockholm!

Har inte sommarlov ännu #snyft :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((::(:(:(:(:(:(:((  FUCKTARD SKOLA.

Och så det bra:
Evevärldensbästalina har varit här och hälsat på (dock är det dåligt att hon åkt hem till Skåne igen) i nästan en hel vecka. Det var underbart! Vi hade många fina tider. Ett två tre fyr fem sex sjuuuuu kom tillbaka nuuuuu!

Någon timme efter ett Eve åkte hem i söndags satt jag mig på sgs till Hoffe och hängde med Yster, Lova och Nino i några ytterligare fina dagar. Igår sov jag hos mor min och idag for jag hem och här sitter jag nu i min underbara lägenhet.

Var på Coop igår och fyllde på mitt kycklingsoppaförråd. Så blir nog att dra en kycklingsoppa till lunch snart.


1 kommentar:

moa sa...

Fast jag tänker mer "Kaaapia".