onsdag 1 juni 2011

Taa

haha. Försökte ju räkna ut när denna är ifrån med hjälp av inkomsten och när High Chaparall visades. Men det står ju klart och tydligt ÅLDER. Inte så mycket som behövs räkna ut då... Åsa har skrivit om den här så det borde ni läsa! "Nu, checka rariteten. Hon har burit med sig den i hela åtta år, respekt!"
haha tackar!
Det är intressant att se att Fredrik tjänade ganska mycket men än Filip på den tiden. Ingen av dem tjänade dock särskilt mycket. Men Filip tjänade ungefär bara 11 500 i månaden,  fast han gjort tvprogram åt tv4.. Jag hoppas dem tjänar lite bättre nu! ;)

Jag måste räkna lite idag med, om jag vill få några pengar denna månad vill säga och det känns som jag vill det.

2 kommentarer:

miw sa...

alltså den borde va från 2004 kanske? Filip var ju 28 2003? Och Fredrik 30 då. Men det står ju 29 & 30 på bilden. Alltså borde den vara från våren 2004 när Filip fyllt 29 och Fredrik ännu inte fyllt 31.

Helena sa...

Hah, det Åsa skrev sa jag till henne. Men det gör mig inget. Tänkte annars kommentera bara att deras inkomst är väldigt mycket högra nu. Men det är de så värda!